۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
تعداد بازدید: ۱۸۰۳۴۶
11 بازی در جریان فصل عادی NBA برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۳۸۵

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، بامداد سه شنبه به وقت تهران، 11 بازی در جریان فصل عادی NBA برگزار شد. در جریان مهم ترین مسابقات، کلیپرز به سادگی ایندیانا پیسرز را نابود کرد، نوار بردهای متوالی فیلادلفیا سونی سیکسرز پاره شد، تیمبروولز یک کامبک عالی مقابل میامی هیت زد، دالاس مقابل دنور ناگتس حرفی برای گفتن نداشت و در نهایت لس آنجلس لیکرز در خانه مقابل نیویورک نیکس شکست خورد. 

نتایج بازی ها

نتایج بازی های 18 دسامبر

نکات آماری 

جوئل امبید بعد از موزس مالون در سال 1982، به اولین سنتری تبدیل شد که دوازده بازی متوالی 30+ امتیاز کسب می کند. ام وی پی در جریان شکست سونی سیکسرز مقابل شیکاگو بولز، برای چهارمین بار در این ماه بازی 40+ ثبت کرد. کوین دورنت، استفن کری و جیسن تیتم این فصل روی هم 4 بار چنین کاری انجام داده اند. امبید کارش را با 40/14/6 تمام کرد. 

کوبی وایت از زمانی که زک لوین به دلیل مصدومیت از میادین دور شده، به شدت روی فرم آمده است. وایت مقابل سونی سیکسرز آمار 24/8/9 ثبت کرد و طی هشت بازی اخیر خودش هم آمار عالی 25/7/6 به جا گذاشته است. 

لس آنجلس کلیپرز مقابل ایندیانا پیسرز مانور قدرت به نمایش گذاشت. آنها برای هشتمین بازی متوالی پیروز شدند و جیمز هاردن هم بهترین بازی فصل خودش را با آمار عالی 35 امتیاز، 9 اسیست، 8 از 11 سه امتیازی و پلاس ماینس 32+ انجام داد. ریش از زمانی که در راکتس بازی می کرد، نتوانسته بود این تعداد سه امتیازی در یک بازی وارد سبد حریف کند. هاردن تنها در کوارتر چهارم 21 امتیاز گرفت و 6 از 7 سه امتیازی زد. هاردن طی این کوارتر تنها پنج دقیقه در زمین حضور داشت! 

پاسکال سیاکام در جریان پیروزی تورنتو رپترز مقابل شارلوت هورنتس، آمار 27/8/8 را روی فیلدگل 11 از 16 ثبت کرد. در تاریخ رپترز هیچ کس اندازه او بازی 25/5/5 انجام نداده است. اسکاتی بارنز  22 امتیاز گرفت، 17 ریباند داشت، 7 اسیست داشت و سه بلاک هم ثبت کرد! از زمان یانیس در سال 2021، هیچ کس چنین آماری در یک بازی ثبت نکرده بود. 

در جریان پیروزی کلیولند کاوالیرز مقابل هیوستون راکتس، سم مریل با 19 امتیاز و 5 سه امتیازی کریر های زد. داناوان میچل مطابق انتظار بهترین بازیکن کوز در این برد بود و آمار 37 امتیاز و 6 اسیست را از خودش به جا گذاشت.اسپایدا در نیمه دوم 27 امتیاز گرفت. فرد ون ولیت هم در جریان این شکست برای رپترز آمار خارق العاده 27/8/17 ثبت کرد! او همچنین 4 از 8 هم سه امتیازی داشت و اولین بازیکن راکتس از زمان جیمز هاردن شد که در یک بازی 25/5/17 ثبت می کند. 

آنتونی ادواردز در جریان کامبک عالی مینه سوتا تیمبروولوز مقابل میامی هیت که با یک کامبک 17 امتیاز همراه شد، آمار عالی 32/8/5، سه توپربایی و 2 بلاک ثبت کرد. این دومین بازی متوالی انت من با 30+ امتیاز است. 

تری یانگ در جریان پیروزی آتلانتا هاوکس مقابل دیترویت پیستونز، آمار عالی 31 امتیاز و 15 اسیست ثبت کرد. این فصل تنها تایریس هالیبرتن بیشتر از آیس تری چنین آماری ثبت کرده است. در سمت مقابل کید کانینگهام همه تلاشش را برای پاره کردن روند شکست های پیستونز انجام داد اما در نهایت تعداد باخت های متوالی این تیم به عدد 24 رسید. کید 43/5/7 ثبت کرد، در آخرین کوارتر 20 امتیاز گرفت و به جوانترین بازیکن تاریخ پیستونز از زمان آیزیا تامس تبدیل شد که بازی 40/5/5 انجام می دهد. 

در دیداری که اوکلاهما سیتی تاندر مقابل ممفیس گریزلیز برگزار کرد و با پیروزی این تیم به پایان رسید، شی گیلجس الکساندر تنها سه کوارتر بازی کرد و آمار 30/9/5 همراه با 4 توپربایی ثبت کرد؛ شی با اختلاف در این فصل بیشترین توپربایی را در لیگ داشته است. چت هولمگرن هم در این بازی بلاک پارتی دیگری راه انداخت و 7 بلاک داشت. حالا تعداد بلاک های او و ومبانیاما دقیقا با هم برابر است (71). 

در جدال دانچیچ و یوکیچ که مصاف مستقیم دو مدعی جایزه ام وی پی بود، دانچین آمار 38/11/8 ثبت کرد و یوکیچ هم 8/9/7 داشت، با این حال این تیم یوکیچ بود که در نهایت با اختلاف 26 امتیاز پیروز شد! 

در جریان شکست نتس مقابل جز، کم تامس نشان داد که واقعا دارد به روزهای قبل از مصدومیت برمی گردد. او آمار 32 امتیاز و 5 سه امتیازی ثبت کرد که البته برای پیروزی کافی نبود. جز با بازی 27 امتیازی هورتون تاکر و سکستن، یک برد مهم کسب کرد. واکر کسلر هم شب خیلی خوبی داشت و آمار 14/14 همراه با 5 بلاک ثبت کرد. 

در دیدار ساکرامنتو کینگز مقابل واشینگتن ویزاردز که با برتری کینگز تمام شد، دومانتاس سابونیس تریپل دبل کرد (28/13/12). این فصل تنها یوکیچ و دانچیچ بیشتر از سابونیس تریپل دبل دارند. دی آرن فاکس هم کارش را با 30/5/6 تمام کرد. 

لس آنجلس لیکرز در دیداری که بنر قهرمانی این سیزن را برافراشت، مقابل نیویورک نیکس شکست خورد. این شکست در حالی به وجود آمد که لبران جیمز تریپل دبل (25/10/11) کرد. جیمز از بعد فصل پانزدهم خودش 35 بار موفق شده تریپل دبل کند، این در حالی است که بقیه بازیکنان لیگ در طول تاریخ پس از فصل پانزدهم، مجموعا 20 بار این کار را انجام داده اند. امشب حتی عملکرد 32/12 آنتونی دیویس هم به لیکرز کمکی نکرد. تیم داروین هم از زمان قهرمانی این سیزن رکورد 3-1 دارد. برانسن (29 امتیاز) و رندل (27/14) در کریپتو دات کام آرنا خوش درخشیدند. همچنین آیزیا هارتنشتاین هم آمار خوب 9 امتیاز و 17 ریباند (شامل 7 ریباند حمله) را از روی نیمکت برای نیکس ثبت کرد. به این آمار دو بلاک و دو توپربایی هم اضافه کنید. 

بنر قهرمانی این سیزن لیکرز
/طرفداری.

 

برچسب ها: بسکتبال بسکتبال NBA جوئل امبید بسکتبال ان بی ای NBA
ارسال نظر
آخرین اخبار